Friday, August 15, 2008

Nothing is Imposible

Bagi penggemar aktiviti lasak seperti berbasikal lasak memberikan kepuasan kepada mereka kerana kini aktiviti basikal lasak kini mendapat tempat di hati penggemar-penggemar aktiviti ini bagi mengisi masa lapang mereka di hujung minggu.

Aktiviti sebegini bukan sahaja disertai oleh golongan maskulin, bahkan golongan feminin juga kini sudah berjinak-jinak menceburi aktiviti lasak ini. Bagi penggemar aktiviti berbasikal lasak ini, mereka kini mula tertumpu untuk menguji kemampuan serta kecekapan berbasikal mereka di kawasan yang berhalangan seperti kawasan bukit bukau, rentangan akar kayu pokok, sungai-sungai serta lain-lain kawasan yang mencabar.

Bukan sahaja memberi kepuasan, malahan dalam masa yang sama, ia dapat menenangkan fikiran, menghayati keindahan alam semulajadi dan yang paling penting, menyihatkan tubuh badan. Bagi mereka, jalan becak, licin serta berliku-liku tidak menjadi penghalang untuk menikmati serta meminati acara berbasikal lasak ini.

Dorongan dari keluarga dan rakan-rakan, membuatkan mereka bersemangat untuk terus meminati aktiviti sebegini dan aktiviti ini seharusnya diperkembangakan kerana memberi banyak manfaat bagi insan-insan yang mahu berfikir...

No comments: